اخرین صفحه
امروز روز پنجم است که در محاصره هستیم، آب و غذا را جیره بندی کردیم، شهدا انتهای کانال کنارهم قرار دارند، دیگر شهدا تشنه نیستند.فدای لب تشنه ات ای پسر فاطمه(س).
"هر گونه کپی برداری با ذکر منبع حلال است"
امروز روز پنجم است که در محاصره هستیم، آب و غذا را جیره بندی کردیم، شهدا انتهای کانال کنارهم قرار دارند، دیگر شهدا تشنه نیستند.فدای لب تشنه ات ای پسر فاطمه(س).
"هر گونه کپی برداری با ذکر منبع حلال است"
چه شد که این طور شد نمیدانم!!!
نمیدانم از بی غیرتی مردان است ؟
یا از بی حیایی و بی عفتی زنان؟
یا شاید...
خواهرم فقط حرف من این است اگر به دنیایی دیگر هم اعتقاد نداشته باشی ارزش تو بیش از این حرف هاست که بازیچه دست هوس بازان شوی.
اگرهم برای این دنیا زندگی میکنی زندگی کن خودت را نابود نکن.
التماس تفکر

حسین؟؟؟؟
حسین در لغت نامه دهخدا به دارای جمال معنی شده است
حسین در لغت نامه عاشقان به معشوق معنی شده است
...
حسین در لغت نامه غریبان به آشنا معنی شده است
حسین در لغت نامه مظلومان به فریاد رس معنی شده است
حسین در لغت نامه بیماران به شفا معنی شده است
ولی
حسین در لغت نامه دل به چه معنی شده است؟؟؟؟؟؟؟
کیست که معنی کند این واژه را از ته دل؟؟؟
کسیت که درد غریبی و تنهایی را مثل حسین چشیده باشد؟؟؟
کیست که داغ فرزند دیده باشد و حتی خم نشود؟؟؟
کیست که گریه های رقیه را ببیند و جگرش نسوزد؟؟؟
کیست که معنی کند برایم حسین را؟؟؟
حسین یعنی چه؟دارای جمال؟معشوق؟فریادرس؟یا شفا دهنده؟؟؟
حسین !!!!! کیست حسین که همه ی معانی عالم در او معنی شد



((فرارسیدن ماه محرم بر همه ی شما رفقای هیئتی تسلیت عرض میکنم))
به جز اینکه امام حسین در عاشورا شهید شده است عاشورا نیز در تاریخ شهید شده است. و پیام اصلی عاشورا(عدالت) نیز فراموش شده است. پس در هر عاشورایی دو شهید موجود است و بر هر شهیدی نوحه ای واجب.

آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد …


بازي «انگري بردز» و يا «پرندگان خشمگين» كه اخيراً در ايران بسيار شايع شده است، اهداف جنگ نرم دشمنان را براي تخريب كشور اسلامي مان را دنبال مي كند. در نسخه پيشين اين بازي (Angry Birds Space) در يكي از مراحل آن، شما مجبور بوديد به موانعي حمله كنيد كه شباهت بسيار زيادي به برج ميلاد در تهران و همچنين نقشه كشور ايران داشت! و پيروزي شما در گرو حمله به اين نمادها بود.
اما اين پايان خصومت سازندگان اين بازي نبود و اين بار و در نسخه جديد اين بازي، شما موظف به تخريب موانعي هستيد كه شباهت خاصي به مساجد و اماكن مذهبي مسلمانان دارند. براي رسيدن به اهداف بازي، بايد بارها و بارها مسجدي را خراب كنيد و همچنين بايد خوك هايي كه داخل مسجد ساكن هستند را از بين ببريد!
یكی داد میزد: ساكت شو! ساكت شو!
تو نمیتونی گریه منو دربیاری
رفتم سمت صدا
دیدم پسر بچه ای انگشت هایش قطع شده
این حرف ها رو به دست خونی اش می گفت
ساكت شو! ساكت شو!
تو نمیتونی گریه منو دربیاری ...


|
آیت الله سیبویه در حال مقتل - روز عاشورا - حسینیه نجفیها در مشهد مقدس |

چفیه دانی قبله جانت کجاست؟ گردن فرزند شیر مرتضی است
شیعه شیری کز بهاران آمده از گلستان جماران آمده
چفیه باید بوی آزادی دهد بوی رهبر بوی شمشادی دهد
چفیه تندیس عبای رهبر است جانماز و فرش پای رهبر است
ما دعا کردیم و رهبر خواستیم چون خمینی نور دیگر خواستیم
چشم خود را فرش پایش کرده ایم در دل شب ها دعایش کرده ایم
ما دعا کردیم که او منصور باد هر بلا از جان پاکش دور باد
"تعجیل در فرج مولا و سلامتی امام خامنه ای صلوات"

پدرش رفت و یک جفت کفش نو براش خرید.روز دوم فروردین،قرار شد برویم دید و بازدید.
تا خانواده شال و کلاه کردند،علی غیبش زد.نیم ساعتی معطل شدیم تا آمد.
به جای کفش دمپایی پاش بود.گفتم مادر،کفشات کو؟ گفت:« بچه سرایدار مدرسه مون
کفش نداشت،زمستان را با این دمپایی ها سر کرده بود؛من رفتم کفش هام رو دادم بهش.»
اون موقع علی دوازده سال بیشتر نداشت . (منبع:دلیل،ص۲۳)

کسی می تواند از سیم خاردارهای دشمن عبور کند که در سیم خاردارهای نفس...گیر نکرده باشد .
هربار که به منطقه میرفت، چهار پنج ماه طول میکشید تا دوباره سری به خانه بزند. هر دو سه هفته یک بار هم تلفن میزد و حال و احوالمان را میپرسید. وقتی زنگ میزد، میپرسیدم: «نمیآیی شهرضا؟»
میگفت: «نه، فعلاً کار دارم؛انشاءالله چند روز دیگر میآیم.»
و این چند روز، گاهی شش ماه طول میکشید.
یک بار که آمده بود شهرضا، گفتم: «بیا اینجا یک خانه برایت بخریم و همینجا زندگیت را سر و سامان بده.»
گفت: «ننه! حرف این چیزها را نزن. دنیا هیچ ارزشی ندارد.»
گفتم: «آخر این کار درستی است که دایم زن و بچههایت را از این طرف به آن طرف میکشی؟»
گفت: «ننه جان! شما غصه مرا نخور. خانه من عقب ماشینم است.»
پرسیدم: «یعنی چه، خانهات عقب ماشینت است.»
گفت: «جدی میگویم، اگر باور نمیکنی بیا ببین.»
همراهش رفتم. در عقب ماشین را باز کرد. وسایل مختصری را توی صندوق عقب ماشین چیده بود: سه تا کاسه، سه تابشقاب، سه تا قاشق، یک سفره پلاستیکی کوچک,دو قوطی شیرخشک برای بچه و یک سری خرده ریز دیگر.
گفت: «این هم خانه. میبینی که خیلی هم راحت است.»
گفتم: «آخه اینطوری که نمیشود.»
گفت: «دنیا را گذاشتهام برای دنیادارها، خانه هم باشد برای خانه دارها.»

کجایند مردان بی ادعا ؟؟؟

در پاسخ باید گفت: این مسئله به حجاب اختصاص ندارد؛ همیشه عده ای در برابر فطرت خود این طور عمل کرده اند. علاوه بر این بسترهای اجتماعی نیز در روی آوردن و عمل نکردن انسان ها به احکام الهی نقش دارند. اگر برای یک مسئله فطری بستر سازی مثبت نشود، و تنفر عمومی نسبت به آن ایجاد شود، افراد بسیاری ار فطرت اولیه خود دور می شوند. امروزه مشاهده می کنیم که گاهی امور بدیهی با تبلیغات و بسترهای اجتماعی مورد تشکیک قرار می گیرند.
هم رنگ جماعت شو...
برخی در توجیه بدحجابی خود می گویند: مجبوری هم رنگ جماعت شوی... والّا مردم می گویند...
انسان موظف است با تکیه بر علم و عقل، دیده ها را بسنجد و این از امتیازهای ویژه انسانی است. حضرت علی (ع) می فرمایند:
لا تَسْتَوْحِشُوا فِی طَرِیقِ الْهُدَى لِقِلَّةِ أَهْلِهِ فَإِنَّ النَّاسَ قَدِ اجْتَمَعُوا عَلَى مَائِدَةٍ شِبَعُهَا قَصِیرٌ وَ جُوعُهَا طَوِیلٌ
در راه راست از اینکه در اقلیت هستید، نهراسید؛ زیرا بیشتر مردم بر گرد سفره ای جمع شدند که سیری آن کوتاه و گرسنگی آن طولانی است. { نهج البلاغه، خطبه۲۰۱}
انسان باید بر تکیه بر خرد و اندیشه و شخصیت خود زندگی کند و نباید به صرف پسند اکثریت، با پدیده ها همراه شود، زیرا در این گونه تقلید ها، شعور و اراده و انتخاب و قضاوت خوب و بد تعطیل می شود.
گمان و تصور...
چه بسیار دخترانی که به سبب شوق و دست یابی به نشانه های مقبول زیبایی و زنانگی به اختلالات روانی دچار می شوند. گمان و تصور چنین دخترانی آن است که زندگی و آینده ی آنها به اندازه ی بینی یا خمیدگی آن بستگی دارد، تا آنجا که حتی یک میلی متر کوتاهی مژه نیز می تواند به یک مسئله جدی و بحرانی در زندگی تبدیل شود.
استاد شهید مطهری می گوید: « با توجّه به اینکه روح بشر فوق العاده تحریک پذیر است، اشتباه است که گمان کنیم تحریک پذیرى روح بشر محدود به حدّ خاصى است و از آن پس آرام مىگیرد. هیچ فردى از تصاحب زیبارویان و هیچ زنى از متوجّه کردن مردان و تصاحب قلب آنان و بالأخره هیچ دلى از هوس، سیر نمىشود. تقاضاى نامحدود خواه ناخواه انجام ناشدنى است و همیشه مقرون به نوعى احساس محرومیّت، دست نیافتن به آرزوها و به نوبه خود منجر به اختلالات روحى و بیماریهاى روانى مىگردد که امروزه در دنیاى غرب بسیار به چشم مىخورد. »
پوشیدگی عامل تحریک نیست...
اغلب زنان به اشتباه، مفهوم حجاب را فقط پوشش اندام می دانند و بی حجاب را کسی می شناسند که پوشیدگی اندامش کامل نیست. در حالی که چه با حجابانی که نظر بیگانه را بیشتر از کم حجابان به خود جلب می کنند. آنها از این نکته غافلند که حجاب مجموعه ای از رفتارهاست که پوشش صحیح، نخستین مرحله آن است و نه همه آن. بنابراین هیچ طرز پوششی کامل شناخته نمی شود مگر مجموعه ی رفتارهای فرد انضباط یابد. شکی نیست که گاه پوشیدگی نیز مانند برهنگی تحریک آمیز است. لباسی که برجستگی اندام را نپوشاند و زیبایی آن را دو چندان کند، وسیله خودارایی است نه عامل پاکدامنی.
حجاب اسلامی فقط پارچه ای نیست که اندام را بپوشاند. وسیله ای است برای پاکیزه ماندن زن و جامعه ی او و مانعی برای جلوگیری از خطرهایی که از انسان به دیگری می رسد یا از دیگری به انسان. بنابراین اگر بانویی پوشش خود را وسیله تحریک یا سرپوشی برای رفتار زشت قرار دهد (در حال پوشیدگی، با رفتار و گفتارش زمینه تهییج و جلب توجه اشخاص را فراهم آورد) نباید وی را ‘با حجاب’ دانست.
بی حجای بی حیایی نیست...
گاه عده ای می گویند: عفاف غیر از حجاب است، چنین نیست که اگر زنی با حجاب نباشد، عفیف هم نباشد.
در پاسخ باید گفت: عفاف حالت درونی است و حجاب به ظاهر و شکل برمی گردد. و تفاوت آن دو، تفاوت ظاهر و باطن است و نیز می پذیریم که ممکن است افرادی عفیف و پاکدامن باشند اما حجاب را به گونه ای که مورد توصیه شرع است دارا نباشند، ولی به این امر نیز باید توجه کرد که این جدایی تا کجا می تواند ادامه یابد؟ از آن گذشته اگر زنان بدون حجاب، عفیف و پاک هستند، آیا مردان نیز چنین اند؟ و هوس بازی نمی کنند و از هرزگی دست بر می دارند؟ حجاب زن و مرد تدبیری است برای سلامت جامعه ی انسانی و در قانون گذاری باید این کلیت منظور گردد. از سوی دیگر مگر می توان رابطه بین ظاهر و باطن را نادیده انگاشت؟ ظاهر هم نشانه باطن است؛ چرا که "رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون". متانت در سلوک و رفتار ظاهری و سنگینی در انتخاب لباس و پوشش از عفاف درونی خبر می دهد. و نیز ظاهر بر باطن افراد تاثیر می گذارد. مگر چنین نیست که نام افراد در شخصیت درونی آنها اثر می گذارد؟ همین گونه است پوشش و نوع لباس آدمی. مسئله تاثیر ظاهر بر باطن هم مورد تایید اسلام است و هم دانش روان شناسی بر آن تاکید دارد.

قدیمها که تکلیف نمینوشتیم
با معلم بد میشدیم
حالا گناه که میکنیم
با آقا ...
یاصاحب الزمان
نبودنت را با ساعت شنی اندازه میگیرم،یک صحرا گذشته است

"در همه حال مرگ بر آمریکا را فراموش نکن"
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه هنر ناب اسلامی ، به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، علامه حسن زاده آملی شعری بدون نقطه در وصف پیامبر اعظم (ص) سرودهاند كه بدین ترتیب است:
محمود مسلم ملائک
امار مطاع در ممالک
هم سالک و هم سلوک و مسلوک
او مالک و ماسواه مملوک
هر حکم که داد هر دل آگاه
سر لوحه حکم اسم الله
اسمی که در او دوای هر درد
اسمی که روای مرئه و مرد
اسمی که مراد آدم آمد
اسمی که سرود عالم آمد
سوداگر اگر در او دل آسود
سودا همه سود دارد و سود
مر همدم کردگار عالم
کی هول و هراس دارد و همّ
دل در حرم مطهر او
گل گردد و هم معطّر او
هر دل که ولای وصل دارد
همواره هوای وصل دارد
موسی که هوای طور دارد
کی دل سر وصل حور دارد
ای وای مر آدم هوس را
دل داده کام سگ مگس را
در وصل صمد رسد رصدگر
در اسم احد رود سراسر
درگاه سحر مراد سالک
دادار دهد علی مسالک
لوح دل آملی اوّاه
دارد صور ملائک الله
نقی نامی که فخر آسمان است
تلفظ کردنش حظ زبان است
امام قد بلند ماه رویی
که جد حضرت صاحب زمان است
به کوری دوچشم آن حقیری
که از فرط حقارت بد دهان است
به هر دیوار این دنیا نوشتم
نقی زیباترین نام جهان است

اشکال نه از تو بلکه از مام تو بود
حیف نجفی که بر روی نام تو بود
شاهین نشدی وگر نه میفهمیدی
آزاد به دور نور میگردیدی
به نمرود قدرت دادی تا ابراهیم خلیل را به آتش اندازد و به آتش گفتی برای خلیل من سرد و سالم شو.
به ابراهیم گفتی سر اسماعیل را ببرد و به کارد دستور دادی نبرد.
یونس را انداختی در دریا و به ماهی دستور دادی چهل شبانه روز چیزی نخور،پیامبر من در شکمت است.
وقتی که شمر لعنتی می خواست سر امام حسین(ع) را ببرد،به کارد دستور ندادی نبرد،که حسین بهترین مخلوقات تو بود.
امروز هم هرکسی را بخواهی،شهادت نصیبش می شود، و هرکس را بخواهی از این همه تیر و ترکش و موشک های صدام در امان می ماند،همه کاره تویی.

با شهادت تا ولایت